|
110 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
112 Elektronika i računalno inženjerstvo
114 Komunikacijska i informacijska tehnologija
150 Industrijsko inženjerstvo
220 Elektronika i računalno inženjerstvo
222 Računalno inženjerstvo
231 Automatizacija i pogoni
232 Elektroenergetski sustavi
242 Telekomunikacije i informatika
261 Konstrukcijsko-energetsko strojarstvo
262 Računalno projektiranje i inženjerstvo
263 Proizvodno strojarstvo
270 Industrijsko inženjerstvo
271 Proizvodni management
272 Upravljanje životnim ciklusom proizvoda
310 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
920 Elektronika i računalno inženjerstvo
940 Komunikacijska i informacijska tehnologija
|
|
Nema predmeta
Upit treba biti dulji od 1 znaka...
Nema rezultata
U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
ciljevi predmeta
Glavni ciljevi nastave stranog jezika kao popratnog studijskog predmeta su sljedeći:
• razvijanje komunikativne i socijalne sposobnosti djelovanja u dotičnoj struci, prije svega u općejezičnim situacijama i onima koje prelaze okvire struke;
• stjecanje znanja o jezičnim strukturama (znanje o govornim aktivnostima: funkcionalna i sistematska gramatika, u skladu s vrstama tekstova prikladnih za visoke škole)
• produbljivanje znanja o stranom jeziku i njegovim strukturama
• proširivanje stručnog znanja ponajprije na receptivnoj razini (pismena i usmena recepcija) ovisno o studijskom smjeru i željenoj jezičnoj razini
• senzibilizacija za vlastitu odgovornost i za sudjelovanje u procesu učenja.
očekivani ishodi učenja
Nakon uspješno završenog predmeta student će moći:
1. Prepoznati različite vrste tekstova, njihove tekstualne obrasce i jezične aktivnosti.
2. Identificirati i objasniti stručni vokabular.
3. Prepoznati ključne ideje, riječi i rečenice.
4. Pronaći i kasnije koristiti gramatičke strukture specifične za stručne i znanstvene tekstove.
5. Primijeniti različite stilove čitanja i slušanja u svrhu razumijevanja smislenog konteksta autentičnih tekstova (također i sa stručnim sadržajima).
6. Argumentirano (usmeno/pismeno) prezentirati različite teme.
7. Analitički obraditi određene stručne sadržaje i prezentirati ih u okvirima stručno-specifičnih komunikacijskih postupaka.
nastava i predavači
|
|
30 sati
2 sata tjedno × 15 tjedana
|
sadržaj
Priprema za predavanja iz jezika struke ponavljanjem komunikacijskih sadržaja i gramatičkih struktura usvojenih u srednjoj školi, te usvajanjem novih. Uvod u leksičke i gramatičke strukture jezika struke iz studentova usmjerenja, obradom nastavnih tekstova i brojnih i raznovrsnih vježbi uz te tekstove.
Oblici provođenja nastave: frontalna nastava, uz aktivno sudjelovanje studenata koje se potiče na samostalno zaključivanje o specifičnim obilježjima jezika struke na temelju obrade strukovnih tekstova i vježbi uz te tekstove. Obrada svake cjeline uključuje čitanje, prijevod i prateće gramatičke i leksičke vježbe te upotrebu dodatnih materijala kojima se proširuje znanje općeg jezika i jezika struke. Nastava se izvodi na engleskome jeziku.
preporučena literatura
Bonamy, David. (2011). Technical English 4. Course Book. Harlow: Pearson Education Ltd.
Jacques, Christopher. (2011). Technical English 4. Workbook. Harlow: Pearson Education Ltd.
de Chazal, Edward, Sam McCarter. (2012). Oxford EAP: A Course in English for Academic Purposes. Upper-intermediate/B2. Oxford: OUP.
Esteras, Santiago Remacha, Elena Marco Fabre. (2007). Professional English in Use.
Paterson, Ken, Roberta Wedge. (2013). Oxford Grammar for EAP: Oxford: OUP.
dopunska literatura
Esteras, Santiago Remacha (2008). Infotech-English for computer users, 4th edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Rizopoulou, Noni, (2022). Academic English for Computer Science. Disigma Publications.
način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula
Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa. Nastavnici koji podučavaju srodne predmete surađuju i zajednički vode brigu o kvaliteti nastave. Povremeno promatranje i evaluacija nastave od strane predstojnika odsjeka/ šefa katedre i od strane ureda za promicanje kvalitete.
ispit (način polaganja, ispitni rokovi)
Za vrijeme trajanja nastave provodit će se kontinuirana provjera znanja kroz razne pismene zadatke. Tijekom nastave studenti samostalno drže izlaganja na zadanim općim temama. Vrednuje se pripremljenost studenta za izlaganje, razumljivost, pojednostavljenost i sintetiziranost sadržaja, vladanje jezikom (gramatikom i vokabularom) i vizualni dojam prikazane prezentacije. Prezentacije su usmeni dio ispita i čine 20% konačne ocjene. Pozitivno ocijenjena prezentacija uvjet je koji se mora ispuniti prije izlaska na ispit, tijekom nastave (a ne kad nastava završi), pred publikom (kolegama studentima), jer prezentacija je javni nastup.
Tijekom semestra održat će se dva međuispita (kolokvija) kojima se provjerava poznavanje vokabulara iz gradiva obrađenog u dijelu semestra te gramatičkih oblika specifičnih za jezik struke: prvi kolokvij održava se nakon 7 tjedana, a drugi nakon 14 tjedana neposredne nastave. Po završetku nastave slijede četiri ispitna termina. Studenti koji ne pristupe međuispitima ili ne polože oba u ispitnom roku polažu završni pismeni ispit.
U konačnu ocjenu ulazi ocjena postignuta na pismenome ispitu (70%), ocjena izlaganja (20%), redovito pohađanje nastave (5%) te pismeni zadatci (5%).
Kolokviji i ispiti održavaju se u terminima određenim kalendarom ispitnih rokova u tekućoj akademskoj godini.
|
Nastavne jedinice za Seminar |
Broj sati |
1.
|
Upoznavanje s kolegijem, obvezama i uvjetima koje je potrebno ispuniti. Upoznavanje s Uputama o kolegiju i Uputama za prezentacije na e-learning portalu.
Oxford EAP Upper-Intermediate, Unit 4 D - Speaking-Presentations
Technical English 4: Unit 1 Innovations, Section 1.1 Eureka!
|
2 sata |
2.
|
Oxford GRAMMAR for EAP: Unit 16 - Paraphrasing
|
2 sata |
3.
|
Unit 1 Innovations, Section 1.3 Lasers;
|
2 sata |
4.
|
Oxford GRAMMAR for EAP: Unit 04 - Being formal and informal
|
2 sata |
5.
|
Unit 2 Design, Section 2.1 Spin-offs;
Professional English in Use: Unit 35 - Compounds
|
2 sata |
6.
|
Oxford GRAMMAR for EAP: Unit 13 - Verb patterns
|
2 sata |
7.
|
Unit 2 Design, Section 2.2 Specifications;
Oxford EAP Upper-Intermediate, Unit 7 E - General and technical meaning, p.118
|
2 sata |
8.
|
MEĐUISPIT 1
|
2 sata |
9.
|
Oxford GRAMMAR for EAP: Unit 11 – Modal verbs
|
2 sata |
10.
|
Unit 4 Procedures, Section 4.1 Shutdown;
Oxford EAP Upper-Intermediate, Unit 6 E - Vocabulary-suffixes, p.102
Professional English in Use: Unit 34 - suffixes; Unit 33 - prefixes
|
2 sata |
11.
|
Oxford GRAMMAR for EAP: Unit 15 - Phrasal and prepositional verbs;
Oxford EAP Upper-Intermediate, Unit 11E - Phrasal and prepositional verbs, p.182
|
2 sata |
12.
|
Unit 4 Procedures, Section 4.2 Overhaul
|
2 sata |
13.
|
Oxford GRAMMAR for EAP, Unit 19 – Collocation;
Oxford EAP Upper-Intermediate, Unit 5E – Collocation, p.086
Professional English in Use: Unit 36 - Collocations
|
2 sata |
14.
|
Unit 4 Procedures, Section 4.3 Products; Review unit B
|
2 sata |
15.
|
MEĐUISPIT 2
|
2 sata |
|