FESB NASTAVA
Stručni 550 Računarstvo 6. semestar
Nema predmeta
Upit treba biti dulji od 1 znaka...
Nema rezultata
U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
Osnove programiranja 3D računalnih igara
(FELP28)
2024/25 godina
preduvjeti za upis
Nema
ciljevi predmeta
Omogućiti studentima, kroz primjere različitih igara, stjecanje osnovnih teorijskih i praktičnih znanja o razvoju i dizajniranju računalnih videoigara, od ideje do završne realizacije, pri čemu će naglasak biti stavljen na njihovo programiranje. očekivani ishodi učenja
Studenti će nakon uspješno svladanog predmeta moći: nositelji predmeta
nastava i predavači
ECTS
5
Stručni 550
Računarstvo
6. semestar
3. godina
predmet osnovne razine
Način ocjenjivanja
apsolutno
sadržaj
Uvod u tehnologiju i programske tehnike za kreiranje računalnih 3D video igara. Koncept moderne arhitekture računalne igre. Pisanje scenarija za računalne igre. 3D matematika za opis virtualnih svjetova, objekta i njihovog kretanja. Stvaranje 3D modela objekata i njihova animacija. 3D fizika računalnih igara. Detekcija dodira i interakcija među objektima. Osnove umjetne inteligencije koja se ugrađuje u igre. Korištenje opisanih mehanizama (i alata) za implementaciju računalnih igara (game engine) na primjeru razvoja jednostavne 3D računalne igre. preporučena literatura
dopunska literatura
jezik poduke
Hrvatski jezik
način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula
Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa. ispit (način polaganja, ispitni rokovi)
Tijekom semestra održat će se jedan međuispit (kolokvij), prema kalendaru nastave. Umjesto ispita iz drugog dijela gradiva studentima će biti ponuđena mogućnost izrade seminarskog rada. Uvjet za pozitivnu ocjenu je prisustvo i rad na laboratorijskim vježbama te najmanje 50 % točnih odgovora iz svakog od dvaju dijelova gradiva. Studenti sa tri ili više izostanaka s laboratorijskih vježbi neće smjeti pristupiti ispitu iz kolegija! Konačna se ocjena, na osnovu ukupnog ostvarenog broja bodova, utvrđuje na sljedeći način: Ocjena [%] = 0,5 * (G1 + G2) gdje su: G1, G2 - bodovi ostvareni iz pojedinog dijela gradiva, izraženi u postocima. Postotak Ocjena Ispitni rokovi će se održati prema kalendaru nastave.
|