
FESB NASTAVA
![]() Stručni 512 Elektronika 4. semestar
Nema predmeta
Pretraži predmete po nazivu ili kôdu Upit treba biti dulji od 1 znaka...
Nema rezultata
U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
Elektronički CAD
(FELO27)
2024/25 godina
preduvjeti za upis
Nema
ciljevi predmeta
Osposobljavanje studenata za: očekivani ishodi učenja
Studenti će nakon uspješno savladanog predmeta moći: nositelji predmeta
nastava i predavači
ECTS
5
Stručni 512
Elektronika
4. semestar
2. godina
predmet srednje razine
Način ocjenjivanja
apsolutno
sadržaj
Electronics Workbench: Uvod. Projektiranje i simulacija analognih sklopova. Projektiranje i simulacija digitalnih sklopova. preporučena literatura
dopunska literatura
jezik poduke
Hrvatski jezik
način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula
Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa. ispit (način polaganja, ispitni rokovi)
Tijekom semestra bit će dva međuispita (kolokvija). Prvi međuispit je nakon 7 tjedana nastave, drugi nakon 13 tjedana nastave. Međuispiti se polažu na računalu, a na svakom studenti dobivaju četiri programska zadatka. Uvjet za pozitivnu ocjenu su odrađene laboratorijske vježbe i uspješno riješena barem dva programska zadatka na svakom međuispitu. Ocjena se formira na sljedeći način: za četiri i pet točno riješenih programskih zadatka ocjena je dovoljan, za šest dobar, za sedam vrlodobar i za svih osam riješenih zadataka ocjena je izvrstan. Studenti koji ne polože ispit preko kolokvija polažu ispit tijekom ispitnog roka na računalu. Na ispitu student dobiva 5 programska zadatka. Način ocjenjivanja je po principu koliko riješenih programskih zadataka tolika i ocjena. Student koji nije zadovoljan prolaznom ocjenom ima pravo zatražiti ponovno polaganje ispita u sljedećem ispitnom terminu. Na ponovljenom ispitu vrednuje se isključivo znanje prikazano na tom ispitu slijedom čega student može biti ocijenjen i nižom ocjenom, uključujući i negativnu. Ispiti će se održati u terminima definiranim u Kalendaru nastavne djelatnosti.
|