FESB NASTAVA
Loading...
    Stručni
    512 Elektronika
    4. semestar
    Nema predmeta

    Elektronički CAD

    (FELO27)
    2024/25 godina
    preduvjeti za upis
    Nema
    ciljevi predmeta

    Osposobljavanje studenata za:
    - Stjecanje osnovnih znanja o mogućnostima primjene računala u elektronici
    - Samostalno korištenje računala u analizi i projektiranju linearnih i nelinearnih sustava automatskog upravljanja
    - Samostalno korištenje računala u analizi i projektiranju različitih analognih i digitalnih elektroničkih sklopova

    očekivani ishodi učenja

    Studenti će nakon uspješno savladanog predmeta moći:
    1. upotrijebiti programski paket VISSIM u analizi i sintezi regulacijskih sustava,
    2. upotrijebiti programski paket MATLAB – Simulink u analizi i sintezi
    regulacijskih sustava,
    3. riješiti složene zadatke simulacije linearnih i nelinearnih sustava
    4. provesti simulaciju različitih elektroničkih sklopova pomoću programskog
    paketa EWB,
    5. provesti simulaciju analignih i digitalnih sklopova pomoću programskog paketa
    PROTEL,
    6. kreiratii tiskanu pločicu.

    nositelji predmeta
    nastava i predavači
     
    Predavanja
    30 sati
    2 sata tjedno × 15 tjedana
     
    Laboratorijske vježbe
    30 sati
    2 sata tjedno × 15 tjedana
    sadržaj

    Electronics Workbench: Uvod. Projektiranje i simulacija analognih sklopova. Projektiranje i simulacija digitalnih sklopova.
    Protel: Uvod, Schematic editor, Library editor, PCB editor. Izrada dokumentacije. Simulacija.
    Simulink: Uvod. Simboli osnovnih elemenata. Simulacija digitalnih sklopova.

    preporučena literatura
    • 1. Cecić, M.: PROTEL, Interna skripta, FESB, Split, 2001.

    • 2. MATLAB-Simulink, User Guide, 2009.

    • 3. Electronics Workbench, User Guide, 2007.

    dopunska literatura
    • 1. Zanchi, V.; Cecić, M.; Cecić, M.: Programska podrška linearnoj teoriji automatske regulacije, FESB-Split, 1990.

    jezik poduke
    Hrvatski jezik
    način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula

    Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa.
    Nastavnici koji podučavaju srodne predmete surađuju i zajednički vode brigu o kvaliteti nastave.
    Povremeno promatranje i evaluacija nastave od strane predstojnika odsjeka/ šefa katedre, itd.

    ispit (način polaganja, ispitni rokovi)

    Tijekom semestra bit će dva međuispita (kolokvija). Prvi međuispit je nakon 7 tjedana nastave, drugi nakon 13 tjedana nastave. Međuispiti se polažu na računalu, a na svakom studenti dobivaju četiri programska zadatka.

    Uvjet za pozitivnu ocjenu su odrađene laboratorijske vježbe i uspješno riješena barem dva programska zadatka na svakom međuispitu. Ocjena se formira na sljedeći način: za četiri i pet točno riješenih programskih zadatka ocjena je dovoljan, za šest dobar, za sedam vrlodobar i za svih osam riješenih zadataka ocjena je izvrstan.

    Studenti koji ne polože ispit preko kolokvija polažu ispit tijekom ispitnog roka na računalu. Na ispitu student dobiva 5 programska zadatka. Način ocjenjivanja je po principu koliko riješenih programskih zadataka tolika i ocjena. Student koji nije zadovoljan prolaznom ocjenom ima pravo zatražiti ponovno polaganje ispita u sljedećem ispitnom terminu. Na ponovljenom ispitu vrednuje se isključivo znanje prikazano na tom ispitu slijedom čega student može biti ocijenjen i nižom ocjenom, uključujući i negativnu.

    Ispiti će se održati u terminima definiranim u Kalendaru nastavne djelatnosti.

      Nastavne jedinice za Predavanja Broj sati
    Za ovaj oblik nastave nema definiranih nastavnih jedinica.
      Nastavne jedinice za Laboratorijske vježbe Broj sati
    Za ovaj oblik nastave nema definiranih nastavnih jedinica.
    Niste više prijavljeni

    Istekla vam je prethodna prijava te se morate ponovno prijaviti.

    Nastao je problem u radu sustava

    Informacije o problemu smo pohranili i nastojat ćemo ga riješiti. Ako vas ova greška sprječava da obavite nešto važno, možete nas odmah kontaktirati na helpdesk@fesb.hr.

    Vaš preglednik nije podržan

    Koristite web preglednik koji nije podržan. Za puno korisničko iskustvo, preuzmite najnoviju inačicu vašeg preglednika.