
FESB NASTAVA
![]() Diplomski 261 Konstrukcijsko-energetsko strojarstvo 2. semestar
Nema predmeta
Pretraži predmete po nazivu ili kôdu Upit treba biti dulji od 1 znaka...
Nema rezultata
U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
Obnovljivi izvori energije i održivi razvoj
(FESL22)
2024/25 godina
preduvjeti za upis
Nema
ciljevi predmeta
Sposobnost tumačenja uloge i značaja obnovljivih izvora energije u suvremenom energetskom sustavu, te kritičke prosudbe njihovih potencijala i ograničenja. Upoznavanje sa suvremenim tehnologijama i sustavima za iskorištavanje obnovljivih izvora energije. Sposobnost izradbe jednostavnih inženjerskih proračuna za dimenzioniranje komponenata i sustava u sprezi s obnovljivim izvorima energije, te njihovog utjecaja na okoliš. Sposobnost analiziranja mogućnosti i kritičke prosudbe različitih idejnih tehničkih rješenja sustava za iskorištavanje obnovljivih izvora energije na temelju analize ekonomske isplativosti, te njihove održivosti. očekivani ishodi učenja
Nakon uspješno savladanog predmeta studenti će moći: nositelji predmeta
nastava i predavači
ECTS
5
Diplomski 261
Konstrukcijsko-energetsko strojarstvo
2. semestar
1. godina
predmet srednje razine
Način ocjenjivanja
apsolutno
sadržaj
Uvodno o problemima sa sadašnjim energetskim sustavom, moguća rješenja, energetske statistike preporučena literatura
dopunska literatura
jezik poduke
Hrvatski
način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula
Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa. ispit (način polaganja, ispitni rokovi)
Nakon 7 tjedana nastave održat će se međuispit (kolokvij) na kojem će se polagati do tada obrađeni (prvi) dio gradiva, dok će se drugi dio gradiva obrađen narednih 6 tjedana polagati na kraju semestra. Studenti koji nisu položili određeni dio gradiva (ili nisu zadovoljni s dobivenom ocjenom), po završetku semestra imat će dodatne prilike za polaganje na završnim i popravnim ispitima prema utvrđenim terminima kalendara nastave. Svi ispiti se provode u pisanom obliku, a uvjet za prolaznu ocjenu je ostvarenih najmanje 50% bodova na oba dijela gradiva. Konačni ostvareni broj bodova predstavlja aritmetičku sredinu ostvarenih bodova za svaki od položenih dijelova gradiva. Ocjena studentskog postignuća na predmetu utvrđuje se prema konačnom ostvarenom broju bodova na sljedeći način:
|