
FESB NASTAVA
![]() Diplomski 250 Računarstvo 2. semestar
Nema predmeta
Pretraži predmete po nazivu ili kôdu Upit treba biti dulji od 1 znaka...
Nema rezultata
U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
Programiranje računalnih videoigara
(FELK34)
2024/25 godina
preduvjeti za upis
Nema
ciljevi predmeta
Omogućiti studentima, kroz primjere različitih igara, stjecanje osnovnih teorijskih i praktičnih znanja o razvoju i dizajniranju računalnih videoigara, od ideje do završne realizacije, pri čemu će naglasak biti stavljen na njihovo programiranje. očekivani ishodi učenja
Studenti će nakon uspješno svladanog predmeta moći: nositelji predmeta
nastava i predavači
ECTS
5
Diplomski 250
Računarstvo
2. semestar
1. godina
predmet specijalističke razine
Način ocjenjivanja
apsolutno
sadržaj
Pregled razvoja videoigara kroz povijest. Općenite smjernice za razvoj videoigara. Osnove rada s Unity razvojnim okruženjem. Izrada jednostavne igre: stvaranje i razmještanje primitivnih oblika, uvod u fiziku računalnih igara. Upoznavanje s unutrašnjom strukturom koda računalnih igara. Stvaranje novih materijala i njihova primjena na modele. Detektiranje sudara među objektima u igrama. Korištenje sustava čestica. Upravljanje 3D animiranim likovima. Dodavanje zvučnih efekata i rad s kamerama. Oblikovanje elemenata grafičkog korisničkog sučelja. Umjetna inteligencija u igrama. Priprema igara za objavljivanje. preporučena literatura
dopunska literatura
jezik poduke
Hrvatski
način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula
Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa. ispit (način polaganja, ispitni rokovi)
Tijekom semestra održat će se jedan međuispit (kolokvij), prema kalendaru nastave. Umjesto ispita iz drugog dijela gradiva studentima će biti ponuđena mogućnost izrade seminarskog rada. Uvjet za pozitivnu ocjenu je prisustvo i rad na laboratorijskim vježbama te najmanje 50 % točnih odgovora iz svakog od dvaju dijelova gradiva. Studenti sa tri ili više izostanaka s laboratorijskih vježbi neće smjeti pristupiti ispitu iz kolegija! Konačna se ocjena, na osnovu ukupnog ostvarenog broja bodova, utvrđuje na sljedeći način: Ocjena [%] = 0,5 * (G1 + G2) gdje su: G1, G2 - bodovi ostvareni iz pojedinog dijela gradiva, izraženi u postocima. Postotak Ocjena Ispitni rokovi će se održati prema kalendaru nastave.
|