FESB NASTAVA
    Razlikovni
    970 Brodogradnja
    1. semestar
    Nema predmeta

    Komunikacijske vještine

    (FEOZ01)
    2024/25 godina
    preduvjeti za upis
    nema
    ciljevi predmeta

    Osposobljavanje studenta za:
    • razumijevanje osnovnih pojmova vezanih uz verbalnu i neverbalnu komunikaciju te čimbenike koji utječu na nju,
    • razvijanje vještine pripreme i prezentiranja stručnih sadržaja na hrvatskom jeziku,
    • razvijanje pragmatične jezične kompetencije,
    • usvajanje osnovnih načela pisane komunikacije.

    očekivani ishodi učenja

    Studenti će nakon uspješno savladanog programa moći:
    1. opisati teorije i oblike komunikacije,
    2. prepoznati i primijeniti vještine aktivnog slušanja,
    3. primijeniti vještine postavljanja pitanja,
    4. prezentirati stručne sadržaje na hrvatskom i engleskom jeziku,
    5. kritički prosuđivati vlastite komunikacijske vještine,
    6. prepoznati govorne disfluentnosti,
    7. pregovarati i demonstrirati vještinu asertivne komunikacije.

    nositelji predmeta
    nastava i predavači
     
    30 sati
    2 sata tjedno × 15 tjedana
    sadržaj

    Definicije komunikacije; pregled teorija komunikacije; međukulturalna komunikacija
    Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
    Vještine postavljanja pitanja
    Aktivno slušanje i drugi oblici slušanja
    Uvjeravanje i pregovaranje
    Pisana komunikacija, pisanje izvještaja
    Vještina prezentiranja
    Prezentiranje stručnih sadržaja
    Prezentiranje stručnih sadržaja
    Asertivna komunikacija i kritičko razmišljanje
    Suvremeno govorništvo
    Govorne disfluentnosti
    Komunikacija u grupi i timu

    preporučena literatura
    • 1.Kovač, M.M., Sirković, N.: Presentation, Writing and Interpersonal Communication Skills. FESB, 2014.

    dopunska literatura
    • 1.Davies, J. W.: Communication skills: A Guide for Engineering and Applied Science Students. Pearson: Prentice Hall, 2001.

    • 2.Harris, T. E., Sherblom, J.C.: Small Group and Team Communication. Pearson Education/Allyn & Bacon, 2010.

    jezik poduke
    Hrvatski
    način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula

    • Vođenje evidencije o prisutnosti na nastavi
    • Godišnja analiza uspješnosti polaganja ispita
    • Studentska anketa s ciljem evaluacije nastavnika
    • Samoevaluacija nastavnika
    • Povratna informacija od strane studenata koji su već diplomirali o relevantnosti sadržaja predmeta

    ispit (način polaganja, ispitni rokovi)

    Tijekom semestra bit će dva međuispita (kolokvija). Prvi je međuispit nakon 7 tjedana nastave, a drugi nakon narednih 6 tjedana. Na završnom ispitu studenti polažu dijelove gradiva koje nisu položili na međuispitima. Svaki se međuispit polaže kao pisani ispit u trajanju od 45 minuta. Uvjet za pozitivnu ocjenu je pripremljena i održana prezentacija stručnih sadržaja na hrvatskom jeziku te 50% bodova na svakom međuispitu.
    Konačna se ocjena utvrđuje nakon drugog završnog ispita primjenjujući relativni ECTS sustav ocjenjivanja u skladu s Pravilnikom o studijima i sustavu studiranja Sveučilišta u Splitu. Skupina studenata koja je položila ispit dijeli se u četiri podskupine: 15% najboljih dobiva ocjenu izvrstan, 35% slijedećih vrlo dobar, sljedećih 35% ocjenu dobar i posljednjih 15% ocjenu dovoljan. Studenti koji nisu položili ispit nakon dva završna ispita polažu popravni ispit u jesenskom roku na kojem mogu dobiti ocjenu dovoljan. Na popravnom se ispitu polaže cjelokupno gradivo.

      Nastavne jedinice za Seminar Broj sati
    Za ovaj oblik nastave nema definiranih nastavnih jedinica.
    Niste više prijavljeni

    Istekla vam je prethodna prijava te se morate ponovno prijaviti.

    Nastao je problem u radu sustava

    Informacije o problemu smo pohranili i nastojat ćemo ga riješiti. Ako vas ova greška sprječava da obavite nešto važno, možete nas odmah kontaktirati na helpdesk@fesb.hr.

    Vaš preglednik nije podržan

    Koristite web preglednik koji nije podržan. Za puno korisničko iskustvo, preuzmite najnoviju inačicu vašeg preglednika.