Osposobljavanje studenta za:
• razumijevanje osnovnih pojmova vezanih uz verbalnu i neverbalnu komunikaciju te čimbenike koji utječu na nju,
• razvijanje vještine pripreme i prezentiranja stručnih sadržaja na hrvatskom jeziku,
• razvijanje pragmatične jezične kompetencije,
• usvajanje osnovnih načela pisane komunikacije.
očekivani ishodi učenja
Studenti će nakon uspješno savladanog programa moći:
1. opisati teorije i oblike komunikacije,
2. prepoznati i primijeniti vještine aktivnog slušanja,
3. primijeniti vještine postavljanja pitanja,
4. prezentirati stručne sadržaje na hrvatskom i engleskom jeziku,
5. kritički prosuđivati vlastite komunikacijske vještine,
6. prepoznati govorne disfluentnosti,
7. pregovarati i demonstrirati vještinu asertivne komunikacije.
Tematske cjeline:
Definicije komunikacije; pregled teorija komunikacije; međukulturalna komunikacija
Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
Vještine postavljanja pitanja
Aktivno slušanje i drugi oblici slušanja
Uvjeravanje i pregovaranje
Pisana komunikacija, pisanje izvještaja
Vještina prezentiranja
Prezentiranje stručnih sadržaja
Prezentiranje stručnih sadržaja
Asertivna komunikacija i kritičko razmišljanje
Suvremeno govorništvo
Govorne disfluentnosti
Komunikacija u grupi i timu
preporučena literatura
1.Kovač, M.M., Sirković, N.: Presentation, Writing and Interpersonal Communication Skills. FESB, 2014.
dopunska literatura
1.Davies, J. W.: Communication skills: A Guide for Engineering and Applied Science Students. Pearson: Prentice Hall, 2001.
2.Harris, T. E., Sherblom, J.C.: Small Group and Team Communication. Pearson Education/Allyn & Bacon, 2010.
jezik poduke
Hrvatski, Engleski
način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula
– Vođenje evidencije o prisutnosti na nastavi
– Godišnja analiza uspješnosti polaganja ispita
– Studentska anketa s ciljem evaluacije nastavnika
– Samoevaluacija nastavnika
– Povratna informacija od strane studenata koji su već diplomirali o relevantnosti sadržaja predmeta
ispit (način polaganja, ispitni rokovi)
Za vrijeme trajanja nastave provodit će se kontinuirana provjera znanja kroz testove postignuća, dijagnostičke testove, a vrednovat će se i samostalan rad i prezentacija studenata na zadanu ili odabranu temu.
Prvi je međuispit nakon sedam tjedana nastave, a drugi nakon narednih šest tjedana. Studenti koji ne pristupe međuispitu ili ga ne polože, u ispitnom roku polažu završni pismeni ispit. U ispitnom roku postoje tri termina.U prvom studenti polažu dio gradiva koji nisu prethodno položili tijekom međuispita, a na ostalima polaže se gradivo cijelog semestra.
Ostvareni rezultat te ocjena iz održane prezentacije zbrajaju se. Ocjena se formira prema sljedećem postotku:
88-100% - izvrstan (5)
75-87% - vrlo dobar (4)
63-74% - dobar (3)
50-61% dovoljan (2).
Međuispiti i ispiti održavaju se u terminima određenim kalendarom ispitnih rokova u tekućoj akademskoj godini.
Nastavne jedinice za Seminar
Broj sati
1.
Definicije komunikacije; pregled teorija komunikacije; međukulturalna komunikacija
2 sata
2.
Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
2 sata
3.
Vještina postavljanja pitanja
2 sata
4.
Aktivno slušanje i drugi oblici slušanja
2 sata
5.
Uvjeravanje i pregovaranje
2 sata
6.
Pisana komunikacija; pisanje izvještaja
2 sata
7.
Vještine prezentiranja
2 sata
8.
Prezentiranje stručnih sadržaja
4 sata
9.
Asertivna komunikacija i kritičko razmišljanje
2 sata
10.
Suvremeno govorništvo
2 sata
11.
Govorne disfluentnosti
2 sata
12.
Komunikacija u grupi i timu
2 sata
Niste više prijavljeni
Istekla vam je prethodna prijava te se morate ponovno prijaviti.
Nastao je problem u radu sustava
Informacije o problemu smo pohranili i nastojat ćemo ga riješiti. Ako vas ova greška sprječava da obavite nešto važno, možete nas odmah kontaktirati na helpdesk@fesb.hr.
Vaš preglednik nije podržan
Koristite web preglednik koji nije podržan. Za puno korisničko iskustvo, preuzmite najnoviju inačicu vašeg preglednika.