FESB NASTAVA
Loading...
    Diplomski
    220 Elektronika i računalno inženjerstvo
    2. semestar
    Prijediplomski
    Diplomski
    Doktorski
    Stručni
    Razlikovni
    110 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
    111 Automatika i sustavi
    112 Elektronika i računalno inženjerstvo
    113 Elektrotehnika
    114 Komunikacijska i informacijska tehnologija
    120 Računarstvo
    130 Strojarstvo
    140 Brodogradnja
    150 Industrijsko inženjerstvo
    210 Automatika i sustavi
    220 Elektronika i računalno inženjerstvo
    221 Elektronika
    222 Računalno inženjerstvo
    230 Elektrotehnika
    231 Automatizacija i pogoni
    232 Elektroenergetski sustavi
    241 Bežične komunikacije
    242 Telekomunikacije i informatika
    250 Računarstvo
    261 Konstrukcijsko-energetsko strojarstvo
    262 Računalno projektiranje i inženjerstvo
    263 Proizvodno strojarstvo
    270 Industrijsko inženjerstvo
    271 Proizvodni management
    272 Upravljanje životnim ciklusom proizvoda
    280 Brodogradnja
    310 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
    330 Strojarstvo
    510 Elektrotehnika
    511 Elektroenergetika
    512 Elektronika
    530 Strojarstvo
    540 Brodogradnja
    550 Računarstvo
    910 Automatika i sustavi
    920 Elektronika i računalno inženjerstvo
    930 Elektrotehnika
    940 Komunikacijska i informacijska tehnologija
    950 Računarstvo
    960 Strojarstvo
    970 Brodogradnja
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    Nema predmeta
      Upit treba biti dulji od 1 znaka...
      Nema rezultata
      U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
      • nema koda:
      • Programiranje računalnih videoigara

        (FELK34)
        2023/24 godina
        preduvjeti za upis
        Nema
        ciljevi predmeta

        Omogućiti studentima, kroz primjere različitih igara, stjecanje osnovnih teorijskih i praktičnih znanja o razvoju i dizajniranju računalnih videoigara, od ideje do završne realizacije, pri čemu će naglasak biti stavljen na njihovo programiranje.

        očekivani ishodi učenja

        Studenti će nakon uspješno svladanog predmeta moći:
        1. koristiti Unity razvojno okruženje za izradu interaktivnih 2D i 3D sadržaja;
        2. objasniti način rada fizikalnog pokretačkog stroja;
        3. izgraditi jednostavni igraći svijet pomoću ugrađenih primitivnih oblika te gotovog pribora i animiranih likova uvezenih iz programa za 3D modeliranje;
        4. složiti i oblikovati osnovne elemente grafičkog korisničkog sučelja;
        5. primijeniti C# programski jezik za uspostavu temeljne funkcionalnosti igre;
        6. integrirati umjetnu inteligenciju u igru;
        7. razviti jednostavnu računalnu igru i pripremiti je za objavljivanje.

        nositelji predmeta
        nastava i predavači
         
        Predavanja
        30 sati
        2 sata tjedno × 15 tjedana
         
        Laboratorijske vježbe
        30 sati
        2 sata tjedno × 15 tjedana
        sadržaj

        Pregled razvoja videoigara kroz povijest. Općenite smjernice za razvoj videoigara. Osnove rada s Unity razvojnim okruženjem. Izrada jednostavne igre: stvaranje i razmještanje primitivnih oblika, uvod u fiziku računalnih igara. Upoznavanje s unutrašnjom strukturom koda računalnih igara. Stvaranje novih materijala i njihova primjena na modele. Detektiranje sudara među objektima u igrama. Korištenje sustava čestica. Upravljanje 3D animiranim likovima. Dodavanje zvučnih efekata i rad s kamerama. Oblikovanje elemenata grafičkog korisničkog sučelja. Umjetna inteligencija u igrama. Priprema igara za objavljivanje.

        preporučena literatura
        • 1. Interna skripta

        • 2. Miller, T.; “Beginning 3D Game Programming“, Sams Publishing, 2004, ISBN: 0-672-32661-2.

        dopunska literatura
        • 1. Finney, K. C.; “3D Game Programming All in One”, Premier Press, 2004. ISBN: 1-59200-136-X.

        • 2. Blackman, S; “Beginning 3D Game Development with Unity”, Apress, 2011, ISBN: 978-1-4302-3422-7

        jezik poduke
        Hrvatski
        način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula

        Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa.
        Nastavnici koji podučavaju srodne predmete surađuju i zajednički vode brigu o kvaliteti nastave.

        ispit (način polaganja, ispitni rokovi)

        Tijekom semestra održat će se jedan međuispit (kolokvij), prema kalendaru nastave. Umjesto ispita iz drugog dijela gradiva studentima će biti ponuđena mogućnost izrade seminarskog rada.

        Uvjet za pozitivnu ocjenu je prisustvo i rad na laboratorijskim vježbama te najmanje 50 % točnih odgovora iz svakog od dvaju dijelova gradiva. Studenti sa tri ili više izostanaka s laboratorijskih vježbi neće smjeti pristupiti ispitu iz kolegija!

        Konačna se ocjena, na osnovu ukupnog ostvarenog broja bodova, utvrđuje na sljedeći način:

        Ocjena [%] = 0,5 * (G1 + G2) gdje su:

        G1, G2 - bodovi ostvareni iz pojedinog dijela gradiva, izraženi u postocima.

        Postotak Ocjena
        50% do 61% dovoljan (2)
        62% do 74% dobar (3)
        75% do 87% vrlo dobar (4)
        88% do 100% izvrstan (5)

        Ispitni rokovi će se održati prema kalendaru nastave.

          Nastavne jedinice za Predavanja Broj sati
        Za ovaj oblik nastave nema definiranih nastavnih jedinica.
          Nastavne jedinice za Laboratorijske vježbe Broj sati
        Za ovaj oblik nastave nema definiranih nastavnih jedinica.
        Niste više prijavljeni

        Istekla vam je prethodna prijava te se morate ponovno prijaviti.

        Nastao je problem u radu sustava

        Informacije o problemu smo pohranili i nastojat ćemo ga riješiti. Ako vas ova greška sprječava da obavite nešto važno, možete nas odmah kontaktirati na helpdesk@fesb.hr.

        Vaš preglednik nije podržan

        Koristite web preglednik koji nije podržan. Za puno korisničko iskustvo, preuzmite najnoviju inačicu vašeg preglednika.