FESB NASTAVA
Loading...
    Stručni
    550 Računarstvo
    4. semestar
    Preddiplomski
    Diplomski
    Poslijediplomski
    Stručni
    Razlikovni
    110 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
    111 Automatika i sustavi
    112 Elektronika i računalno inženjerstvo
    113 Elektrotehnika
    114 Komunikacijska i informacijska tehnologija
    120 Računarstvo
    130 Strojarstvo
    140 Brodogradnja
    150 Industrijsko inženjerstvo
    210 Automatika i sustavi
    220 Elektronika i računalno inženjerstvo
    221 Elektronika
    222 Računalno inženjerstvo
    230 Elektrotehnika
    231 Automatizacija i pogoni
    232 Elektroenergetski sustavi
    241 Bežične komunikacije
    242 Telekomunikacije i informatika
    250 Računarstvo
    261 Konstrukcijsko-energetsko strojarstvo
    262 Računalno projektiranje i inženjerstvo
    263 Proizvodno strojarstvo
    270 Industrijsko inženjerstvo
    271 Proizvodni management
    272 Upravljanje životnim ciklusom proizvoda
    280 Brodogradnja
    310 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
    330 Strojarstvo
    510 Elektrotehnika
    511 Elektroenergetika
    512 Elektronika
    530 Strojarstvo
    540 Brodogradnja
    550 Računarstvo
    910 Automatika i sustavi
    920 Elektronika i računalno inženjerstvo
    930 Elektrotehnika
    940 Komunikacijska i informacijska tehnologija
    950 Računarstvo
    960 Strojarstvo
    970 Brodogradnja
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    Nema predmeta
      Upit treba biti dulji od 1 znaka...
      Nema rezultata
      U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
      • nema koda:
      • Objektno orijentirano programiranje

        (FELP10)
        2019/20 godina
        preduvjeti za upis
        Programiranje 1, Programiranje 2
        ciljevi predmeta

        Osposobljavanje studenata za:
        • razumijevanje i primjenu temeljnih načela objektno orijentiranog programiranja,
        • programiranje aplikacija temeljeno na objektno orijentiranoj paradigmi,
        • trajno usvajanje i produbljivanje znanja iz područja objektno orijentiranih tehnologija

        očekivani ishodi učenja

        Studenti će nakon uspješno savladanog predmeta moći:
        • predstaviti temeljne pojmove objektno orijentiranog programiranja
        • razumjeti osnovne koncepte objektno orijentirane paradigme
        • programski definirati klase potrebne za izradu jednostavnijih aplikacija
        • demonstrirati upotrebu nasljeđivanja i polimorfizma u programiranju
        • rukovati standardnim objektno orijentiranim bibliotekama

        nositelji predmeta
        nastava i predavači
         
        Predavanja
        45 sati
        3 sata tjedno × 15 tjedana
         
        Laboratorijske vježbe
        30 sati
        2 sata tjedno × 15 tjedana
        sadržaj

        Osnovni pojmovi i koncepti objektnog orijentiranog programiranja: modeli, objekti, klase, enkapsulacija, apstrakcija, nasljeđivanje, polimorfizam, sučelja, apstraktne klase. Dizajniranje i modelirenje (UML) OO aplikacija. Upravljanje pogreškama. Dizajniranje klasa. Postojanost OO sustava. Testiranje. Pregled raspoložive objektne tehnologije i arhitekture. Praktična implementacija objektno orijentiranog sustava u C++ programskom jeziku. Na predavanjima će se prikazivati konkretni primjeri iz C++, Jave, Objective-C, PHP, Javascript, Python i C# jezika.

        preporučena literatura
        • The Object-Oriented Thought Process (4th Edition) (Developer's Library) by Matt Weisfeld (Author) Addison-Wesley Professional; 4 edition (March 23, 2013)

        • Code Complete: A Practical Handbook of Software Construction, Second Edition, by Steve McConnell (Author) Microsoft Press; 2nd edition

        • Object-Oriented Analysis and Design with Applications (3rd Edition), by Grady Booch, Robert A. Maksimchuk, Michael W. Engle, Bobbi J. Young, Jim Conallen, Kelli A. Houston (Authors) Addison-Wesley Professional

        • I.Mateljan: OOP, skripta, FESB 2003

        • Peter Muller, Introduction to Object Oriented Programming using c++, GNA,1996

        dopunska literatura
        • LeMaster, R., Leberknight, D: Object-Oriented Programming and Design, University of Colorado, 2001.

        • Stroustrup, B: The C++ Programming Language, Adison Wesley, 1996.

        • Šribar, J.,Motik, B.:Demistificirani C++, Element, 2010.

        jezik poduke
        Hrvatski
        način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula

        Mišljenja studenata o kvaliteti nastave putem anketa.
        Nastavnici koji podučavaju srodne predmete surađuju i zajednički vode brigu o kvaliteti nastave.
        Povremeno promatranje i evaluacija nastave od strane predstojnika odsjeka/šefa katedre, itd.

        ispit (način polaganja, ispitni rokovi)

        Tijekom semestra bit će dva međuispita (kolokvija). Tijekom laoratorijskih vježbi moguće je ostvariti dodatne bodove.
        Prvi međuispit održati će se nakon 7 tjedana nastave, a drugi po završetku nastave. Na popravnom i komisijskom ispitu polaže se cjelokupno gradivo.

        Konačna se ocjena utvrđuje na sljedeći način:

        Postotak Ocjena
        50% do 61% dovoljan (2)
        62% do 74% dobar (3)
        75% do 87% vrlo dobar (4)
        88% do 100% izvrstan (5)

        Ispitni rokovi: Prema kalendaru nastave

          Nastavne jedinice za Predavanja Broj sati
        1.

        Osnovni pojmovi. Principi programiranja. Upoznavanje sa razvojnom okolinom. Sličnosti i razlike C i C++ programskih jezika

        3 sata
        2.

        Struktura C++ programa. Konstante i varijable. Operatori. Lokalne i globalne varijable. Pokazivači.

        3 sata
        3.

        Kontrola toka programa. Funkcije i proceduralno programiranje. Prijenos parametara po vrijednosti, po pokazivaču i po referenci.

        3 sata
        4.

        Složeni tipovi podataka: strukture i klase. Sličnosti i razlike. Dinamička alokacija memorije

        3 sata
        5.

        Klase i objekti. Podatkovni i funkcijski članovi. Privatni i javni članovi. Mutatori i pristupnici.

        3 sata
        6.

        Klase i objekti. Konstruktori i destruktori. Defaultni konstruktor, kopirni konstruktor. Ortodoksni kanonički oblik klase.

        3 sata
        7.

        Klasa String. Implementacija i korištenje. Priprema za kolokvij

        3 sata
        8.

        Preopterećenje funkcija. Preopterećenje operatora.

        3 sata
        9.

        Nasljeđivanje. Višestruko nasljeđivanje.

        3 sata
        10.

        Polimorfizam. Virtualne funkcije. Apstraktne klase.

        3 sata
        11.

        Gneričke funkcije. Generičke klase

        3 sata
        12.

        Korištenje STL biblioteke. Korištenje klasa vektor, list, stack i queue

        3 sata
        13.

        Objektno orijentirano modeliranje. UML dijagrami.

        3 sata
          Nastavne jedinice za Laboratorijske vježbe Broj sati
        1.

        Instalacija i podešavanje sučelja, prevođenje i izvršavanje prvog programa

        2 sata
        2.

        Osnovne interakcije s korisnikom

        2 sata
        3.

        Petlje ponavljanja i rekurzija

        2 sata
        4.

        Strukture

        2 sata
        5.

        Klase i objekti

        2 sata
        6.

        Metode

        2 sata
        7.

        Nasljeđivanje

        2 sata
        8.

        Kompozicija

        2 sata
        9.

        STL (eng. Standard Template Library)

        2 sata
        10.

        Korištenje kontejnera

        2 sata
        11.

        Korištenje STL template funkcija

        2 sata
        12.

        Dizajn OO sustava

        2 sata
        13.

        Nadoknade

        2 sata
        Niste više prijavljeni

        Istekla vam je prethodna prijava te se morate ponovno prijaviti.

        Nastao je problem u radu sustava

        Informacije o problemu smo pohranili i nastojat ćemo ga riješiti. Ako vas ova greška sprječava da obavite nešto važno, možete nas odmah kontaktirati na helpdesk@fesb.hr.

        Vaš preglednik nije podržan

        Koristite web preglednik koji nije podržan. Za puno korisničko iskustvo, preuzmite najnoviju inačicu vašeg preglednika.