FESB NASTAVA
Loading...
    Diplomski
    263 Proizvodno strojarstvo
    2. semestar
    Preddiplomski
    Diplomski
    Poslijediplomski
    Stručni
    Razlikovni
    110 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
    111 Automatika i sustavi
    112 Elektronika i računalno inženjerstvo
    113 Elektrotehnika
    114 Komunikacijska i informacijska tehnologija
    120 Računarstvo
    130 Strojarstvo
    140 Brodogradnja
    150 Industrijsko inženjerstvo
    210 Automatika i sustavi
    220 Elektronika i računalno inženjerstvo
    221 Elektronika
    222 Računalno inženjerstvo
    230 Elektrotehnika
    231 Automatizacija i pogoni
    232 Elektroenergetski sustavi
    241 Bežične komunikacije
    242 Telekomunikacije i informatika
    250 Računarstvo
    261 Konstrukcijsko-energetsko strojarstvo
    262 Računalno projektiranje i inženjerstvo
    263 Proizvodno strojarstvo
    270 Industrijsko inženjerstvo
    271 Proizvodni management
    272 Upravljanje životnim ciklusom proizvoda
    280 Brodogradnja
    310 Elektrotehnika i informacijska tehnologija
    330 Strojarstvo
    510 Elektrotehnika
    511 Elektroenergetika
    512 Elektronika
    530 Strojarstvo
    540 Brodogradnja
    550 Računarstvo
    910 Automatika i sustavi
    920 Elektronika i računalno inženjerstvo
    930 Elektrotehnika
    940 Komunikacijska i informacijska tehnologija
    950 Računarstvo
    960 Strojarstvo
    970 Brodogradnja
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    3. semestar
    4. semestar
    5. semestar
    6. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    1. semestar
    2. semestar
    Nema predmeta
      Upit treba biti dulji od 1 znaka...
      Nema rezultata
      U polje za pretragu upišite naziv ili kôd predmeta koji želite pronaći
      • nema koda:
      • Engleski jezik za akademske potrebe

        (FEOL02)
        2019/20 godina
        preduvjeti za upis
        Nema
        ciljevi predmeta

        Upoznavanje s osnovama akademskoga diskursa na engleskome jeziku u cilju poboljšanja vještina pisane i usmene komunikacije potrebnih za rad u znanstvenome okruženju ili za nastavak obrazovanja na inozemnim institucijama.

        očekivani ishodi učenja

        Nakon uspješno završenog kolegija studenti će moći:
        1. prepoznati i upotrijebiti gramatičke strukture i leksik karakteristične za diskurs znanosti i tehnologije;
        2. primijeniti različite tehnike čitanja (skimming, scanning; od globalnog razumijevanja do detaljnog iščitavanja) u analizi izvornih znanstvenih tekstova iz područja strojarstva;
        3. prepoznati ključne ideje u pisanom ili usmenom tekstu, izdvojiti ih i sažeti u kraći tekst;
        4. razlikovati i analizirati stilove pisanja teksta (formalni, neformalni) te jezične odnose u tekstu;
        5. osmisliti, sastaviti i održati izlaganje na stručnu temu;
        6. diskutirati o stručnim temama i vrednovati iznesene argumente;
        7. samostalno sastaviti kraći tekst;
        8. analizirati i interpretirati grafičke prikaze i podatke.

        nositelji predmeta
        nastava i predavači
         
        45 sati
        3 sata tjedno × 15 tjedana
        sadržaj

        Prema odabranome materijalu iz navedene preporučene literature, sadržaj kolegija će obuhvatiti:
        a) usvajanje različitih tehnika čitanja (skimming, scanning; od globalnog razumijevanja do detaljnog iščitavanja) i razumijevanje izvornih znanstvenih tekstova iz područja strojarstva, brodogradnje i industrijskog inženjerstva (organizacija informacija u stručnom tekstu, razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena, predviđanje sadržaja na temelju prethodnoga znanja, zaključivanje iz konteksta) te analiziranje jezičnih značajki koje čine znanstveni funkcionalni stil;
        b) analizu stilova pisanja teksta (formalni, neformalni) te jezičnih odnosa kao što su iskazivanje suprotnosti, usporedbe, uvjeta, uzročno-posljedičnih veza; formuliranje opisa, definicije, klasifikacije, razvijanje argumentacije, navođenje primjera; sastavljanje sažetaka, izvještaja i kraćih znanstvenih tekstova s naglaskom na ključne aspekte organizacije teksta, stila i upotrebe jezika; poslovna komunikacija;
        c) slušanje snimljenih predavanja ili razgovora, razumijevanje i bilježenje ključnih informacija iz preslušanoga teksta;
        d) razvijanje vještine govorenja, izlaganja na zadanu ili odabranu stručnu temu, diskutiranja o stručnim temama, često na temelju preslušanoga ili pročitanoga teksta, ali i dodatnih materijala.
        e) prepoznavanje i upotreba gramatičkih struktura i leksika karakterističnih za diskurs znanosti i tehnologije;
        f) razvijanje kritičkog mišljenja kroz diskusije, preispitivanje utemeljenosti iznesenih argumenata, nalaženje sličnosti i opreka u tekstovima te izraza kojima se izražava pozitivan, negativan ili neutralan stav, dakle vrednuje izneseno;
        g) usvajanje ili/i obnavljanje stručnoga leksika iz znanstvenih tekstova.
        h) nedopuštenost plagiranja; citiranje izvora; pozivanje na izvore, parafraziranje; revizija teksta.

        preporučena literatura
        • 1) de Chazal, Edward, Sam McCarter. (2012). Oxford EAP: A Course in English for Academic Purposes. Upper-intermediate/B2. Oxford: OUP.

        • 2) McCarthy, Michael, Felicity O'Dell. (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: CUP.

        • 3) Master, Peter. (2004). English Grammar and Technical Writing. Washington: Office of English Language Programs of the United States Department of State.

        • 4) Paterson, Ken, Roberta Wedge. (2013). Oxford Grammar for EAP. Oxford University Press.

        • 5) Oxford Learner's Dictionary of Academic English. Oxford University Press.

        dopunska literatura
        • 1) Powell, Mark. (2010). Dynamic Presentations. Cambridge: CUP.

        • 2) Silobrčić, Vlatko. (20035). Kako sastaviti, objaviti i ocijeniti znanstveno djelo. Zagreb: Medicinska naklada.

        jezik poduke
        Engleski
        način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula

        Mišljenja stududenata o kvaliteti nastave putem anketa. Nastavnici koji područavaju srodne sredne surađuju i zajednički vode brigu o kvaliteti nastave.

        ispit (način polaganja, ispitni rokovi)

        Pismeni radovi, izlaganja i kolokviji

          Nastavne jedinice za Seminar Broj sati
        1.

        Unit 1 – Education- 1A – reading and understanding short informative texts; reading for the main idea and for detail; note-taking, writing a summary; 1B understanding essay titles; paraphrasing

        3 sata
        2.

        Unit 1 – 1C Listening for the main idea; note-taking; noun phrases

        3 sata
        3.

        Unit 1 – 1D Speaking –preparing for and taking part in a seminar discussion; summarizing and reporting on a seminar discussion, using a dictionary;

        3 sata
        4.

        Reading a scientific paper-analyzing the organization of the paper, explaining, paraphrasing
        Unit 2 – Systems – 2A - understanding and extracting key information; recognizing and writing definitions; summarizing key factual information

        3 sata
        5.

        Reading a scientific paper Unit 2 – 2B- identifying the language and features of visual information; writing a short description of visual information; using noun phrases containing relative clauses

        3 sata
        6.

        Reading a scientific paper
        Unit 2 – 2C- recognizing key factual information in a lecture, recognizing definitions in a lecture, note-taking with abbreviations and symbols; 2D - recognizing language for referring to visual information; recognizing noun phrases in explanations; presenting visual information

        3 sata
        7.

        Unit 2 – building academic vocabulary
        Unit 4 – Order – 4D-Presentations-evaluating presentation guidelines; using signposting language to refer to visual information;

        3 sata
        8.

        Međuispit 1

        3 sata
        9.

        Unit 3 – Communication – 3A - identifying main ideas and supporting evidence in a text; building word families, using adverbs to express stance; 3B - analyzing and writing topic sentences; adding supporting evidence using reasons and examples; writing and evaluating a paragraph

        3 sata
        10.

        Unit 3 – 3C - understanding the main ideas in a lecture; recognizing the language for introducing main ideas and supporting evidence, analyzing types of supporting evidence: examples, definitions and explanations.

        3 sata
        11.

        Reading a scientific paper
        Unit 3 – 3D - reading a text to prepare for a tutorial; identifying assumptions in questions; participating in tutorial discussions; inferring the meaning of unknown words in sentences.

        3 sata
        12.

        Reading a scientific paper
        Unit 4 – Order – identifying the purpose and structure of a text; using classification to make notes; 3B – analyzing an essay introduction; writing and evaluating a thesis statement and an essay introduction.

        3 sata
        13.

        Reading a scientific paper
        Unit 4 – 4C – understanding the organization of a lecture; recognizing and practicing signposting language; note-taking using diagrams.
        Academic vocabulary in use.

        3 sata
        14.

        Presentations
        Unit 4 – Categorizing words; creating and using classification phrases.
        Academic vocabulary in use.

        3 sata
        15.

        Međuispit 2

        3 sata
        Nije dio izvedbenog plana za akademsku godinu 2019/20.
        Niste više prijavljeni

        Istekla vam je prethodna prijava te se morate ponovno prijaviti.

        Nastao je problem u radu sustava

        Informacije o problemu smo pohranili i nastojat ćemo ga riješiti. Ako vas ova greška sprječava da obavite nešto važno, možete nas odmah kontaktirati na helpdesk@fesb.hr.

        Vaš preglednik nije podržan

        Koristite web preglednik koji nije podržan. Za puno korisničko iskustvo, preuzmite najnoviju inačicu vašeg preglednika.